בית הספר הראשון בשרון לרכיבה מקצועית
 
לחץ כאן להכנסת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט

 



ארוחת בוקר: כל אבות המזון
  • גרנולה/ מוזלי + פרי חתוך + יוגורט ביו/ יוגורט שקדים ( גרנולה מומלצת: שקד התבור, שקוף, מנדל...)
  • לחם איכותי עם טחינה, חומוס, אבוקדו, גבינה 5%, חמאת בוטנים, ממרח שקדים, גבינות שקדים וירקות חתוכים
(לחם מומלץ: כוסמין אגדת לחם, טאוברד, ד"ר מרק כל לחם מלא שאינו מכיל חומרים משמרים שמנים וסוכרים, רצוי מחמצת)
ארוחת ביניים בבית הספר:

  • כריך/ לחמניה עם ממרח (כמו בבוקר)/ חביתה וירקות בלחמניה או בנפרד
  • פרי / ירקות חתוכים
(לחמניות מומלצות: אגדת לחם וטאוברד, כל לחמניה שאינה מכילה תוספת סוכר, שמן, חומרים משמרים)
ארוחת צהריים: כל אבות המזון (דגן רצוי מלא עם ירקות וחלבון מן החי או מהצומח)

  • בשר/עוף/דגים עם אורז מלא/פסטה/קינואה/ קוסקוס... וירקות חיים או מבושלים ביום של אימון הפחמימה תהיה בטטה, אורז לבן, קוסקוס לבן וכו'
  • מג'דרה וירקות חיים או מבושלים
  • כל שילוב של דגן וקטניה אורז, קינואה,עדשים, שעועית, חומוס, טופו.. וירקות
(פסטות כוסמין, אטריות שעועית למיניהן, איטריות אורז, פסטה אפונה או עדשים, מגוון תערובות של קטניות ודגנים)
רבע שעה לפני רכיבה:

  • פרי
  • חטיף אנרגיה (מומלצים: ממה, ספיר ולינה, נאות סמדר, ENER GOOD, ועוד)
  • כריך מלחם לבן עם ריבה ללא תוספת סוכר
במהלך הרכיבה במידה והיא ארוכה מעבר לשעתיים: תמר, חטיף פירות יבשים
אחרי רכיבה: תלוי במשך הרכיבה והיכן נמצאים
בשטח: כריך, פרי
בבית שייק: פירות, עלים ירוקים, שקדיה,,,,אפשר להוסיף אבקות של פירות, ירקות , יוגורט...וכ' מגוון אפשרויות רחב. או יוגורט ופירות/ פירות יבשים
ארוחת ערב:

  • לחם, סלט, ביצה/ טונה/ סרדינים/ גבינה 5% (לגוון לעומת מה שהיה בבוקר)
  • פסטה עם טופו מוקפץ וירקות או קציצות עדשים
  • כמו ארוחת צהריים צמחונית עם חלבון מהצומח
  • כמו ארוחת בוקר.
 
** יש להקפיד על שתיית מים לאורך כל היום ולתגבר סביב הרכיבה
** יש להקפיד ששלוש הארוחות העיקריות יכילו דגנים(רצוי מלאים), חלבון מן החי או מן הצומח ושפע של ירקות!!
התפריט נכתב ע"י נוגה אפרתי –מטפלת בתזונה וברפואה משלימה, מאמנת (קאוצ'רית)
מוזמנים להתייעץ עם נוגה ועם צוות מאיה בוטיקטבע.
 



לייבסיטי - בניית אתרים